A készítés után, a következő lépés a webáruház keresőoptimalizálás

webáruház készítés
webáruház készítés

Ma már egyre több webáruházzal találkozunk, amiket a vásárlók is szívesen látogatnak, hiszen a vásárlás gyors és egyszerű. El lehet felejteni az utazgatást, sorban állást, mert mindez csak egy kattintás és kész is. A webáruház készítés komoly feladat és mindenképpen meg kell találni azokat a szakembereket, akik az összes apró részletre figyelnek és az eredmény olyan lesz, amilyennek szeretnénk.

Egy webáruház nem csupán a termékek felsorakoztatását jelent, mert ennél sokkal több. A termékek nyilvántartásán és kategorizálásán kívül, nagyon sok funkcióval találkozunk, ezek a vásárlók, felhasználók egyszerűbb tájékozódását szolgálják. Egy profi webáruház készítés után lehetőség van kuponok és vásárlási utalványok használatára is, ami nagyszerű vevőket csalogató lehetőség.

Nagyon sok adatot tartalmaz egy webáruház, nézhetünk statisztikát is az eladásokról, megtekintésekről, vevőkről, vagyis összetett rendszer, ami tökéletesen a tulajdonon kéréseihez igazítható. Szemet gyönyörködtető design és nagyszerű kezelhetőség, ezt kínáljuk a webáruház készítés során! Amint pedig sikerül valóra váltani az álmot, akkor sincs vége a dolognak. A webáruház keresőoptimalizálás még csak ezután veszi igazán kezdetét, bár vannak olyan alapvető teendők, amiket a felépítés során kell elvégezni. Lássuk akkor ezeket kicsit közelebbről!

A webáruház keresőoptimalizálás első lépése a szerkezeti felépítés

Nem meglepő azt hallani, hogy a weboldalak építésekor a részletek meghatározóak. Amit a legtöbben rosszul csinálnak, hogy egyediség helyett, inkább megnézik a konkurens cégek felületeit és ami azokból tetszik, megpróbálják átvenni. Az elképzelés jónak is nevezhető lenne, de a valóságban nem nagyon működik. Ilyen formában általában egy teljesen átláthatatlan oldal születik meg, amin a vevők is könnyen elvesznek. A webáruház keresőoptimalizálás szempontjából döntő tud lenni, hogy mennyire egyszerűen lehet navigálni a felületen.

Minél bonyolultabb a rendszer, annál nagyobb az esély, hogy elmenekülnek a lehetséges vásárlók. Az egyszerűség tehát gyönyörködtet, ahogy mondani szokták. A sebesség sem mellékes. A webáruház keresőoptimalizálás szakemberei jól tudják, miszerint, ha nem tölt be néhány másodperc alatt az oldal, akkor az garantáltan veszteséget fog eredményezni. Ugyanez igaz akkor is, ha a fejlesztés során a mobilbarát koncepció elmarad. De érdemes haladni tovább ezen a területen.

A webáruház keresőoptimalizálás második meghatározó eleme a tartalom

A tartalom egy weblapon nem állhat csak néhány mondatból termékekként. Természetesen a túl hosszúra nyújtott sallangok sem mindig előnyösek, de mégis jobban szeretik a vevők, ha van információ, amire támaszkodhatnak. A webáruház keresőoptimalizálás egyik kihagyhatatlan eleme a szövegírás.

A képeket a keresőmotorok kevésbé tudják értelmezni, ellenben az írásban el lehet rejteni azokat a kulcsszavakat, amikre a webáruház keresőoptimalizálás megvalósul. Érdemes tehát a műszaki paramétereket kibővíteni alapos termék, majd pedig kategória leírásokkal. Egy folyamatosan frissülő blog garantáltan bevonzza majd azokat, akik szeretnének minél többet megtudni az adott témakörről.

A webáruház keresőoptimalizálás másik eleme a hivatkozások

A linképítésnek sokféle formája létezik, de a lényege minden esetben a külső hivatkozások létrehozása. A webáruház keresőoptimalizálás szempontjából, a leginkább előnyösnek az lenne mondható, ha a vásárlók a saját oldalaikon hivatkoznának az adott felületre, termékre, azt pontosan megjelölve. Ez így elég ritka dolog, de helyettesíthető a külső oldalakra elhelyezett linkekkel.

Ennek az olcsó verziói viszont olyan csapdát rejtenek, amit jobb elkerülni. Ugyanis a webáruház keresőoptimalizálás rosszul végezve büntetéssel párosulhat. Ne érje be tehát akármivel és mindenképpen bízza profikra a munkát! A külsők mellett, készülhetnek belső hivatkozások is. Bárhogyan is, de ezek csak megfelelő szövegbe ágyazva hozhatják el a sikert. A webáruház keresőoptimalizálás során azt kell mindig előtérbe helyezni, miszerint elsősorban a felhasználóknak történik a tartalomgyártás és csak utána a keresőmotornak.

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás