Közkedvelt a dzseki mint reklámajándék
A termékek és cégek népszerűsítésére használt módszerek között kedvelt az emblémázás, ami elsősorban napi szinten használt tárgyak feliratokkal, logókkal való ellátását jelenti.
Ennek köszönhetően, egyre elterjedtebb a dzseki mint reklámajándék alkalmazása, ugyanis a ruhadarabok kedvelt eszközei ennek a marketingfogásnak. Ezért tapasztalhatjuk rengeteg boltban, szállodában vagy egyéb szolgáltatónál, hogy az alkalmazottak egységes, a vállalat logóját, nevét is megjelenítő öltözetet viselnek.
Ezzel ugyanis a munkáltatójukról közvetítenek információkat, ami nagyban befolyásolhatja a potenciális vevőket a döntésük során. Azért is bizonyul hatásosnak ez a módszer, mert a területen jártassággal nem igazán rendelkező laikus szemlélő nem is gondolná, hogy a feliratozott ruhadarabok tulajdonképpen a választásban befolyásolják és észrevétlenül terelik bizonyos irányba.
Mivel a ruházat az egyik olyan dolog, amit szinte rögtön észreveszünk a másik emberen, ezért a dzseki mint reklámajándék különösen hatásos lehet.